جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه محقق اردبیلی-ورودی 90

rezahashemimasoomabad@gmail.com

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه محقق اردبیلی-ورودی 90

انسان شهر را می سازد و شهر انسان را...
و این تو هستی که میتوانی شهر را برای انسان و انسان را برای شهر طراحی و تعریف کنی.
هرگونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی داشتید در خدمتیم

rezahashemimasoomabad@gmail.com

پایان ترم ششم

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ

متنی دوباره و نوشتاری سخت ...

چه زود گذشت!

انگار همین دیروز بود می‌نوشتم پایان‌ترم پنجم... ترم ششم شروع شد و الآن تمام شد...باز هم ورقی از دفتر خاطراتم را با لحظات شاد و غمگین‌ترم ششم دانشجویی‌ام پر می‌کنم. این بار روز آخر خیلی ساکت و پراکنده بود. انگار هیچ کس باور نمی‌کردند که روز آخر است و 3 ماه همدیگر را نمی‌بینیم نه سلامی دادند و نه خداحافظی ای!

بدترین موضوع انشاء ام همیشه این بود" هرچه میخواهد دل تنگت بگو"


این ترم ترش و شیرین بود. تکالیفی سخت اما شیرین. از گزارش های میدانی مبلمان گرفته تا کلاس های آب و هوا. اما هنوزم به وضعیت آسایش نرسیدیم! تک‌تک بچه‌های کلاس را دوست دارم. یادش بخیر انقدر تلاش کردیم برویم سفر علمی، اما از سفر علمی فکر و خیال چگونه رفتن و چگونه آمدن ماند!این ترم کدام یک از اعضای کلاس را موفق بدانیم؟ چه کسی از اعمال و رفتار خود راضی است؟ چه کسی را رنجاندیم؟ و چه کسی را شاد کردیم؟

این ترم من خودم که از دوستانم راضی بودم.از مرام هادی تا روحیه‌ی خستگی‌ناپذیر حسین و باز هم تلاش افشار!

از استادان این ترم بسیار ممنون. از تمام همکلاسانم ممنون.دوباره هر کسی مطلبی داشت برای پایان‌ترم ششم برام بفرستید تا با نام خودتون ثبتش کنم.

به قول دوستان «تا های دوباره، بای»

نظرات  (۵)

چایت را بنوش نگران فردا نباش ، از گندمزار من و تو ، مشتی کاه می ماند برای بادها.......

یاد هر چی درس و دانشگاه و گردش علمی وعده داده شده و بر باد رفته ست بخیر _ فقط این وسط دم رفقای با معرفت گرم که سبب ساز خیلی از خاطره های به یادماندنی دانشگاه و دوران دانشجویی هستند .

 

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۰ رامین محمدی
bu term da gootardi omordan kechir nesbat obiri termi lara khosh keshdi be khsoos ostad rajbi clas lari va ostad ghafari nin class lari agha ooshaglar manan bir pislik gorsalar baghshlasnlar
ترمی که گذشت ترم خیلی خوبی بود دیگه تا آخر دانشگاه فقط یک ترم مونده که امیدوا رم واسه همه ی بجه ها خوب باشه. داشتیم به هم عادت میکردیم . چه زود کارشناسی هم تموم شد . از بچه های کلاس مخصوصا آقای هاشمی که واقعا خیلی واسه کلاس زحمت کشیدن هم تشکر میکنم..
پاسخ:
بسیار ممنون

از وقتی که ترم شش تموم شد به این وبلاگ نگا نکردم یعنی ب اینترنت دسرسی نداشتم  اما همیشه و هرگاه ب اینترنت کوچکترین دسترسی پیدا کنم ب این وبلاگ سر می زنم و ازش لذت می برم واقعا دسخوش کاک رضا. ی حرف ت این ترم آخر دارم و اینه که من ی عیب رو ت کلاسمون می بینم ک شاید همه هم این نظر رو داشته باشن  و اینه که رابطه ما همکلاسیا چ دخترا و چ پسرا خیلی خیلی سرده و پس از گذشت سه سال هنوزم  در حد ی سلام باهمدیگر رابطه نداریم و نمیدونم دلیلش هم چی میتونه باشه؟ یا پسرا خودشونو میگیرن یا دخترا؟ یا دلیل دیگه ای هست که اگه به سایت مراجعه کردید لطف کنین بگین چونکه دیگه خسته شدم از این جور کلاس. مچکرم

پاسخ:
سلام فرعان.خوبی؟ حرفات شبیه منوچهر خان هست.متاسفانه و هزار متاسفانه منم از این وضع خستم.اگه دوستان این نظرو دیدن شاید علتشو بدونن

سلام . منم باهاتون موافقم واقعا همینطوره .امیدوارم  این سال آخری حداقل وضعیت بهتر بشه.

پاسخ:
انشالا.دلیل این سردیا چیه؟

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.